Over deze feest fotobooth:
Is 800 prints voldoende voor mijn feest?
Met 800 strookjes kan je ongeveer 7 uur nonstop printen op je feest (3 foto’s per strookje). Dit geraakt voor feesten tot 150 mensen zeer zelden op, indien dit toch uitzonderlijk zou voorvallen, wees gerust alle foto’s worden steeds digitaal opgeslagen, ook al is de printer leeg. Alle foto’s worden na het feest door gemaild. Onbeperkt printen bestaat niet, tenzij je natuurlijk de papier en inktrol vervangt als deze leeg is. Extra papier rollen kunnen aangevraagd worden op voorhand, (bv events van meerder dagen) zorg dat er bij levering steeds iemand aanwezig is die de uitleg kan krijgen van hoe je het papier veilig vervangt!
Mag de photobooth buiten voor een feest worden geplaatst?
De photobooth kan enkel buiten geplaatst worden indien deze tijdens het feest volledig overdekt is, beschermd van regen en zon.
Kan je de photobooth voor een meerdaags feest of festival boeken?
Er zijn extra kortingen voor huren van meerdere dagen. Schrijf in het ‘opmerkingen’ veld van het contactformulier voor hoeveel dagen je de feest photobooth zou willen huren en je ontvangt een op maat gemaakte offerte.
Wat zijn de all-in kosten van de feest photobooth?
Je kunt de photobooth huren voor jouw zakelijke evenement of feest vanaf €445 inclusief BTW, excl verzendingskosten. Je foto’s zullen na het evenement beschikbaar worden gesteld in onze online galerij. Er is geen tijdslimiet voor het gebruik van de photobooth op de dag van het evenement. De photobooth is uitgerust met een spiegelreflexcamera, groot touchscreen, flitser en high-speed printer. De eerste 50 km transport is gratis, daarna bedragen de kosten €0,75 per kilometer, gerekend vanuit Antwerpen (Westerlo).
Hoe worden de verzendingskosten van de photobooth berekend?
Wij zijn in heel België en Nederland actief. Hou er rekening mee dat de eerste 50 km die we rijden vanaf Westerlo (Antwerpen) gratis zijn. Daarna rekenen wij €0,75 per kilometer aan. Bijv. uw locatie is Brussel. Dan rijden we 140 km heen en terug vanaf Westerlo. De eerste 50 km is gratis, de resterende afstand is dan 90 km à €0,75 de kilometer. In dit voorbeeld bedraagt de meerkost dus €67,50.
Kan je een achterwand bij de photobooth boeken?
Wij leveren bij onze photobooth optioneel (€50) een achtergrondsysteem. Een achterwand maakt de foto professioneler en geeft een veel beter resultaat.
Wat betekent een huurperiode van 1 dag voor de fotobooth precies?
De photobooth wordt opgehaald op de dag waarop het evenement is afgelopen voor 24u. Indien later, wordt de photobooth altijd de dag na het evenement opgehaald. In het laatste geval wordt het tijdstip van ophalen steeds met de klant besproken.
Trouw: kan ik een trouwfoto van mijn bruiloft op de dag zelf op het kader van de prints laten zetten?
Dit is mogelijk onder bepaalde omstandigheden/voorwaarden. Neem even contact met ons op via het contactformulier!
Wat doe ik bij (technische) problemen met de fotobooth?
Wij zijn steeds bereikbaar tot 24u, en komen ter plaatse tot max 24u als het probleem niet telefonisch opgelost geraakt.
Is er een photobooth host of medewerker gedurende het feest ter plaatse?
Voor de opstelling van de photobooth wordt ruim 30 minuten gerekend, dus dan kunnen nog enkele vragen gesteld worden voor het verder verhuurverloop. Na opzet verlaat de medewerker de locatie, maar hij/zij is steeds stand-by om telefonische assistentie te bieden, en evt. ter plaatse te komen indien noodzakelijk.
Kan de photobooth de trap op?
Opgelet! Enkel indien er een goed bereikbare lift aanwezig is kan de booth (65kg)op een verdieping geplaatst worden. Zijn er enkele kleine trappen naar je locatie meld dit op voorhand even! (de booth wordt meestal door 1 persoon geplaatst)
Extra opties bij deze feest fotobooth: een backdrop huren
- Wedstrijdfunctie: Een bedrijf kan via de photobooth een prijzensysteem koppelen aan de workflow. Hier kan een winnaar uit gekozen worden. Data wordt opgeslagen (kosten inbegrepen).
- Achterwand (230 cm x 230 cm): €50. Een achterwand of backdrop huren bij je photobooth zorgt er voor dat je foto’s een rustige, egale achtergrond hebben. Een backdrop huren is dan ook een goedkope manier om extra glamour aan je foto’s toe te voegen.
Erika –
Ik had last min nog een photo booth nodig.
Nogmaals bedankt!
Anjala de Mey –
We hebben 24/05/2024 de photobooth gebruikt voor ons trouwfeest in Beervelde wat iets verder was van Westerlo. Supergoede communicatie, flexibele mensen, echt een aanrader! Ook superwijs dat ons logo van ons trouwkaartje werd gebruikt Het was onmiddellijk een succes, topkwaliteit van foto’s! Superbedankt voor alles!! A&A

Tineke –
Fantastische service! Wat een fantastische service . Super last minute bij deze lieve mensen nog terecht gekomen. Waren heel flexibel in zowel ophalen als terugbrengen van de booth . Als ik volgend jaar een volgend event organiseer … 1 adres voor mij! ♥️

Pieter Valgaeren –
Geweldige ervaring, snelle reactie op mails, ook bij telefonisch contact steeds vriendelijk. Levering en ophaling van de photobooth zijn top verlopen, zeer stipt! Geweldige foto’s, op een mooi ontworpen strookje door hun. Zeer grote keuze aan achtergronden en verdere mogelijkheden. Zeker een aanrader. Geweldig bedrijf! Als we nog eens een photobooth of letters nodig hebben zullen we zeker bij hun langsgaan.
Evy –
Heel aangenaam contact, reageren vrij snel. Alles verliep heel erg vlot, de print werd volledig naar onze smaak aangepast met eigen initialen. Er werd herwerkt tot we helemaal tevreden waren. Het resultaat was af. Brengen en ophaling gebeurde stipt! De photoboot gaf prachtige foto’s en was heel erg in trek bij de genodigde. Ik schrok er zelf van hoeveel gasten nog niet vertrouwd waren met een photoboot. Ze leerde snel want jong en oud kon hem makkelijk bedienen! Dankjewel, dit maakte ons feest af!


Nancy Toppert –
Ons gasten hebben zich super geamuseerd met de photobooth. Ze vonden het allemaal geweldig en we krijgen er nu zelfs nog compliment voor. Wij zelf vonden het ook super, zelfs ons dochtertje van 4jaar heeft er heel veel gebruik van gemaakt. De foto’s zijn ook heel mooi. Het was zeer geslaagd. Dikke merci.
Lynn (Antwerpen) –
De photobooth was dé attractie van de avond. We hadden gevraagd of de gasten samen met een foto van hun in het gastenboek wilde schrijven. Maar natuurlijk werden er meer foto’s genomen! Het maakte de gehele avond af! Super!
Magali –
De Photobooth was een enorm succes! Zowel plaatsing als ophaling zijn vlot verlopen zonder dat we als trouwpaar ons zorgen moesten maken. Een echte aanrader!
Sofie Frans –
Wat een super leuke ervaring met enorm mooie herinneringen als gevolg. Zowel de photobooth als de audiophone zijn een aanrader! Zeer vlotte en duidelijke communicatie. Dankjewel om ons feest mee te pimpen. Vele groetjes Bart en Sofie
Frank S. –
Photobooth gehuurd voor op ons trouwfeest.
Zeer tevreden over de dienstverlening. Vriendelijke mensen, strips op maat gemaakt zoals wij het wensten. Alles tijdig geleverd en opgehaald. Apparaat werkte zeer gemakkelijk en natuurlijk zeer veel leuke foto’s!
Bedankt!
Jeremy –
Gewoon super!
Caroline Coenen –
Jullie photobooth was een groot succes op ons huwelijk. Onze gasten hebben zich rot geamuseerd met foto’s maken en dit is aan de resultaten te zien. We zijn ook enorm blij met jullie professionele aanpak en met het feit dat jullie zo meegedacht hebben met ons thema. Bedankt!
Werner –
De combinatie van Foute Kersttruiendag met Photobooths was een succes! Installatie, gebruik en terughalen van photobooths op 3 verschillende locaties gebeurde vlekkeloos. En tegen een correcte prijs, ook niet onbelangrijk…!
Lisbeth Mertens –
Gehad voor ons trouwfeest vorige zaterdag
Zowel reservatie als installeren en afhalen top verlopen
Ook als je verdere vragen hebt staan ze steeds ter beschikking
Hans V. –
Schitterende service. Daisy en haar mensen waren héél erg behulpzaam en vriendelijk. De booth was gebruiksvriendelijk en werkte feilloos. De foto’s hadden we de volgende ochtend al.
Katrien G. –
TOP service, mooi kwalitatief resultaat, gebruiksvriendelijk, snel behulpzaam en pure FUN! Dankjewel!