Photobooth pakket Hasselt
Hasselt: Pakket van €425 – onbeperkt printen:
- Onbeperkt foto’s maken
- ONBEPERKT printen!!!
- Gebruik de booth je volledige feest
- Gratis ontwerp van je personlijke lay-out
- Gratis leveren en ophalen vanuit regio Hasselt: eerste 60 km vanaf Sint-Truiden inbegrepen
- Gratis leuke props
- Professionele DSLR camera en DNP printer
- Foto’s delen via e-mail
- Inclusief opbouw & afbouw vanuit regio Hasselt
- Alle foto’s digitaal na afloop van je feest
Bij deze fotobooth uit Hasselt is standaard inbegrepen:
- Gratis gastenboek: Dit album biedt u de mogelijkheid om in het geval van fotostrookjes het dubbeltje in het boek te laten kleven, samen met een leuke boodschap. Lijm en pennen worden eveneens door ons voorzien
- Video: Foto’s zijn een mooie herinnering voor jezelf en je gasten maar wat als je gasten nu ook een filmpje kunnen achterlaten als aandenken? Dat kan. Wij maken achteraf graag een leuke montage van de opgenomen videoboodschappen.
- GIF: De nieuwe trend is zonder twijfel een GIF. En natuurlijk kan ook de fotobooth bij het maken van GIF filmpjes van dienst zijn. Een GIF is een aaneenschakeling van foto’s zodat er een oneindige loop ontstaat. Het zijn korte fotofilmpjes met attractiewaarde welke eenvoudig te delen zijn via sociale media
- Persoonlijke layout: Jouw feest is uniek en verdient daarom een gepersonaliseerd lay-out. Wil je een fotostrookje waar je gasten er eentje voor zichzelf kunnen houden en eentje in het gastenboek kleven? Of liever een polaroid formaat? Of toch maar één grote foto (10×15) met een collage? En dat volledig in het thema van jouw feest? Alles is mogelijk. Je kan kiezen uit een standaard template of we personaliseren deze speciaal voor jou. Dit is steeds in de prijs inbegrepen.
- Props: Maak al je foto’s, filmpjes of GIF’s uniek met onze props! Snorretjes, brillen, mondjes, stropdassen, strikjes. Onze props maken je foto nu nog leuker. Je krijgt een basispakket props er steeds gratis bij.
- Huurperiode: We brengen de photobooth meestal enkele uren voordat je feest begint en halen hem de volgende dag weer op!
Veelgestelde vragen over de fotobooth uit regio Hasselt:
- Aantal foto’s op een print: Dit kies je helemaal zelf: 1, 2, 3 of 4 foto’s. Meestal zijn het 3 foto’s. Bij een huwelijk wordt de 4de foto vaak eentje van het koppel. Bij een ander feest of event kan dit een logo, tekst, boodschap,… zijn.
- Zakelijk: Indien u zakelijk huurt, krijgt u in plaats van een gastenboek de e-mailadressen van de bezoekers van uw event. Deze kan u nadien nog gebruiken voor e-mailmarkteing.
- Benodigde ruimte: Een leuke ruimte van minimaal 2×2 meter, een stopcontact met 230V en veel leuke gasten. Vooraf nemen we contact met je op voor de ontwerpen van de fotostrips en eventuele backdrops. Zo zijn we goed voorbereid.
- Stabiele ondergrond: In principe wel. We hebben een vlakke vloer nodig, zodat de Photo Booth niet gaat wiebelen.
- De photobooth buiten: Zo lang dat de booth droog staat, is er geen probleem. Ook in de vlakke zon is niet echt aangeraden.
De apparatuur in de fotobooth
- Camera: De photobooth is uitgerust met een kwalitatief DSLR fototoestel dat zorgt voor het beste resultaat. We hebben bewust gekozen voor een hogere klasse zodat elke foto haarscherp uit de printer komt.
- Flitser: De speciaal ontworpen LED verlichting zorgt voor de juiste belichting in elke ruimte en elke situatie. Daarnaast geeft het geautomatiseerde flitslicht nog extra onderteuning indien dit nodig is. Niettemin mag het niet te donker zijn. Hoe meer licht, hoe mooier de foto’s uiteindelijk worden!
- Touchscreen: Het geïntegreerde en gepersonaliseerde aanraakscherm zorgt voor een gemakkelijke bediening van de photobooth. Met één duk op het scherm kies jij wat je wil doen: foto’s trekken, een videoboodschap opnemen of een GIF maken.
- Printer: Onze kwaliteitsvolle DNP printer zorgt voor de mooiste afdrukken. En hoe die afdruk eruit ziet, mag je volledig zelf kiezen. Een fotostrookje, een fotocollage, een gepersonaliseerde afdruk,… Alles is mogelijk. De foto’s komen aan de zijkant van de fotopaal eruit zodat de volgende gasten hun foto’s of filmpjes al kunnen maken.
- Bediening: Het gebruik van de fotobooth is erg eenvoudig. We zorgen dat alles optimaal werkt waardoor jij enkel nog op het knopje moet drukken om de foto nemen of een video te starten. Moesten er toch problemen zijn, kan je ons altijd telefonisch bereiken.
Extra opties bij de photobooth
- Video: €30. Je kan je gasten de keuze geven om ook een videoboodschap achter te laten. Hier kunnen ze iets over het koppel zeggen of over de het event, het bedrijf,… Je krijgt alle videoboodschappen afzonderlijk doorgestuurd.
- Montage van de videobeelden: €100
- GIF: €30
- Foto van de (trouw)dag zelf op het fotokader: €50
- Achtergronden: €20 – €50
Tip: huur bij je photobooth ook een audiogastenboek!
Je kan in combinatie met deze photobooth ook een audio gastenboek (trouwtelefoon) huren voor slechts €79 in plaats van de reguliere €99:
€99
Samen boeken? Vul het contactformulier van 1 van de producten in en schrijf in het ‘opmerkingen’ veld dat je graag van de combinatiekorting van €20 gebruik wenst te maken.
Marc –
We gingen voor ons bedrijfsfeestje voor deze fotobooth. Installatie was kinderspel met de handleiding waarin alles stap voor stap werd uitgelegd. De fotobooth leverde mooie foto’s op die ervoor zorgen dat het ‘onvergetelijk’ feestje inderdaad niet zal vergeten worden!!! Dikke aanrader dus en zeker voor herhaling vatbaar!! Bedankt voor de correcte service! Top!
Eva B. –
Goede samenwerking met de verhuurder van de photobooth. Wij hadden de fotobooth, deze is vlot zelf te installeren en bij problemen konden we steeds (ook tijdens het feest in de late uurtjes) naar het nummer bellen dat in de handleiding stond.
Kim Medved –
Goede service! De fotobooth was een meerwaarde aan ons feest. We hadden de foto’s heel snel digitaal ontvangen en konden zo nog eens extra genieten van de leuke foto’s! Top service !
Jasmien Boyen –
Wat een fantastische photobooth. Super kwaliteit en zeer bereikbaar personeel! Bij een volgend feest huren we deze zeker opnieuw!
Emma – Genk –
Super fijn contact met eigenaar, geweldige fotobooth, makkelijk te installeren en hele mooie foto’s! Ook alle foto’s beschikbaar nadien.
Stéphanie –
Zeer vlotte service. Alles werd goed uitgelegd vanop afstand. En hele mooie herinneringen nadien om te blijven beluisteren. Top!
Bert S. – Sint Truiden –
Top! Alles netjes geregeld! Goede en vriendelijke begeleiding! Booth is van goede kwaliteit en werkt uitstekend!
M organ –
De fotobooth was een echte meerwaarde op ons huwelijk!
Superveel plezier beleefd aan de photobooth + zeer leuke herinneringen voor achteraf!
De service is top! ☺️
Kathleen D. –
De photobooth was een groot succes op het galabal van Hasp-o Centrum! Een echte aanrader …
Evi –
Wij waren heel tevreden van de fotobooth. Alles werd vlot geregeld en geleverd. De fotobooth was een groot succes op ons feest. Dankjewel voor de top service en leuke foto’s. Zeker een aanrader.
Cindy Bauwens –
Dit was de eerst keer dat ik een photobooth huurde en dacht eerst dat gaat zeker niet gebruikt worden maar was een heel groot succes en die persoon heeft mij heel goed geholpen ook om een gedacht te krijgen hoe het er moest uit zien welk thema waarvoor en ook geen probleem gehad met het toestel zelf ging allemaal vanzelf . weet de volgende keer ga we terug voor de fhotobooth is zijn geld waard !
B. – Hasselt –
We huurden de fotobooth en zijn heel erg blij geweest met deze keuze, alles verliep erg vlot. Vanaf het eerste contact bij de offerte tot het verkrijgen van de fotos nadien. Heel vlotte communicatie en duidelijke uitleg voor het opstellen van de fotobooth. We komen zeker nog terug!
Lien Lenaerts –
De photobooth was gemakkelijk in gebruik voor ons trouwfeest. Het stelt de focus per foto in en dimbare lichten zijn in te stellen. Super goede service bij vragen. Zeker aan te raden!
Jolien V. –
De photobooth was bij ons een succes. Het is ook heel leuk dat je er een gastenboek bij krijgt zodat de dubbeltjes hierin geplakt kunnen worden samen met een boodschap van je gasten. De kwaliteit is super, net zoals de communicatie om alles in orde te krijgen voor een leuke avond. Zeker een aanrader!!
Ellen T. –
Super goede service geweldige foto’s de hele avond door! Een absolute must op jullie feest !!!
Paulien S. –
Wij hadden deze photobooth op ons huwelijksfeest en zijn zeer tevreden over de service! Zowel naar plaatsing toe, als het ontwerp van het fotostrookje, de communicatie en het ontvangen van de digitale foto’s.
Wouter Schoeders –
Een echte aanrader. Wij huurden een fotoBooth Photobooth voor ons trouwfeest. Deze was zeer populair bij de gasten. De foto’s komen in tweevoud waardoor er telkens eentje in ons gastenboek werd geplakt waardoor we een mooi aandenken hebben aan deze fantastiche dag. De foto’s komen ook allemaal digitaal achteraf. De service was zeer goed en vriendelijk en de installatie van de booth verliep zeer vlot. Al bij al top!
Claudia G. –
Onze gasten hebben zich super geamuseerd met de Photo Booth. Voor ons zijn het hele leuke herinneringen van ons huwelijksfeest 🙂
We hadden een zeer leuk contact, de installatie verliep zonder problemen en alles werkte perfect. Je kan kiezen tussen zoveel mooie sjablonen en het resultaat is top!
Achteraf krijg je dan ook nog eens alle foto’s digitaal toegestuurd. Dus zeker een aanrader!
Wim & Nele Coenen –
Top Service!
De verhuurder zorgt ervoor dat alles heel duidelijk is en goed verloopt! Zeer flexibel voor levering en ophaling.
Gasten beleefden veel plezier met het maken van de foto’s. En wij hadden achteraf heel veel plezier met het bekijken van de foto’s.
Mooie herinneringen!
GV –
Wij hebben de fotobooth gehuurd voor ons huwelijksfeest en hebben hier geen moment spijt van gehad. De installatie was zeer makkelijk met de duidelijke (video)handleiding. Ontwerp van fotostrookje was echt volledig naar wens. 1 van de 2 strookjes hebben we gasten in ons gastenboek laten plakken, wat een leuke foto’s we hier de dag nadien in gevonden hebben.. Genieten! De communicatie verloopt zeer vlot en meteen na het terugbrengen van de booth kregen we de foto’s digitaal (in goede kwaliteit) doorgestuurd. Een echte aanrader!
Sietske V –
Wij hebben afgelopen weekend de basic booth gehuurd voor ons trouwfeest. We mochten de booth enkele dagen ervoor ophalen en enkele dagen nadien terugbrengen. Brecht is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Hij maakte het ontwerp van de strookjes volledig op maat. De booth zelf is van zeer goed kwaliteit. Mooie kwaliteit foto’s en onbeperkte prints. Ook onze gasten vonden de booth geweldig. Kortom: een groot succes en een dikke aanrader!
Dana Tits –
De grootste aanrader om een feest nog leuker te maken! Wij hebben de booth gehuurd voor ons huwelijk afgelopen weekend en het was een echt succes! We kozen voor de basic booth met fotostrookjes waardoor iedereen een strookje had om mee te nemen en wij ook nog een prachtig gastenboek met de (dubbele) strookjes er aan over houden! Meteen na het terugbrengen zaten alle foto’s al in mijn mailbox, zeer goede kwaliteit van foto’s. Brecht is ook fantastisch, zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben er zelf van genoten en enkel positieve commentaar gehad van de gasten!
Sander W. –
Vlotte communicatie, materiaal was allemaal in orde, zeker aan te bevelen! Dankjewel Brecht!