Photobooth pakket Hasselt
Hasselt: Pakket van €395 – onbeperkt printen:
- Onbeperkt foto’s trekken
- ONBEPERKT printen!!!
- Gebruik de booth je volledige feest
- Gratis ontwerp van je lay-out
- Gratis leveren en ophalen vanuit regio Hasselt (eerste 30 km vanaf Sint-Truiden inbegrepen, daarna €0,50/km*)
- Gratis leuke props
- Professionele DSLR camera en DNP printer
- Foto’s delen via e-mail
- Inclusief opbouw & afbouw vanuit regio Hasselt
- Alle foto’s digitaal na afloop van je feest
Bij deze fotobooth uit Hasselt is standaard inbegrepen:
- Gratis gastenboek: Dit album biedt u de mogelijkheid om in het geval van fotostrookjes het dubbeltje in het boek te laten kleven, samen met een leuke boodschap. Lijm en pennen worden eveneens door ons voorzien
- Video: Foto’s zijn een mooie herinnering voor jezelf en je gasten maar wat als je gasten nu ook een filmpje kunnen achterlaten als aandenken? Dat kan . Wij maken achteraf graag een leuke montage van de opgenomen videoboodschappen.
- GIF: De nieuwe trend is zonder twijfel een GIF. En natuurlijk kan ook de fotobooth bij het maken van GIF filmpjes van dienst zijn. Een GIF is een aaneenschakeling van foto’s zodat er een oneindige loop ontstaat. Het zijn korte fotofilmpjes met attractiewaarde welke eenvoudig te delen zijn via sociale media
- Persoonlijke layout: Jouw feest is uniek en verdient daarom een gepersonaliseerd lay-out. Wil je een fotostrookje waar je gasten er eentje voor zichzelf kunnen houden en eentje in het gastenboek kleven? Of liever een polaroid formaat? Of toch maar één grote foto (10×15) met een collage? En dat volledig in het thema van jouw feest? Alles is mogelijk. Je kan kiezen uit een standaard template of we personaliseren deze speciaal voor jou. Dit is steeds in de prijs inbegrepen.
- Props: Maak al je foto’s, filmpjes of GIF’s uniek met onze props! Snorretjes, brillen, mondjes, stropdassen, strikjes,…? Onze props maken je foto nu nog leuker. Je krijgt een basispakket props er steeds gratis bij.
- Huurperiode: We brengen de photobooth meestal enkele uren voordat je feest begint en halen hem de volgende dag weer op!
- Social media: Alleen als je direct alle foto’s wilt delen op sociale media hebben we een stabiele WiFi verbinding nodig. TIP: Vraag vooraf na op de locatie of er WiFi is en wat het wachtwoord is.
Veelgestelde vragen over de fotobooth uit regio Hasselt:
- Aantal foto’s op een print: Dit kies je helemaal zelf: 1, 2, 3 of 4 foto’s. Meestal zijn het 3 foto’s. Bij een huwelijk wordt de 4de foto vaak eentje van het koppel. Bij een ander feest of event kan dit een logo, tekst, boodschap,… zijn.
- Zakelijk: Indien u zakelijk huurt, krijgt u in plaats van een gastenboek de e-mailadressen van de bezoekers van uw event. Deze kan u nadien nog gebruiken voor e-mailmarkteing.
- Benodigde ruimte: Een leuke ruimte van minimaal 2×2 meter, een stopcontact met 230V en veel leuke gasten. Vooraf nemen we contact met je op voor de ontwerpen van de fotostrips en eventuele backdrops. Zo zijn we goed voorbereid.
- Stabiele ondergrond: In principe wel. We hebben een vlakke vloer nodig, zodat de Photo Booth niet gaat wiebelen.
- De photobooth buiten: Zo lang dat de booth droog staat, is er geen probleem. Ook in de vlakke zon is niet echt aangeraden.
De apparatuur in de fotobooth
- Camera: De photobooth is uitgerust met een kwalitatief DSLR fototoestel dat zorgt voor het beste resultaat. We hebben bewust gekozen voor een hogere klasse zodat elke foto haarscherp uit de printer komt.
- Flitser: De speciaal ontworpen LED verlichting zorgt voor de juiste belichting in elke ruimte en elke situatie. Daarnaast geeft het geautomatiseerde flitslicht nog extra onderteuning indien dit nodig is. Niettemin mag het niet te donker zijn. Hoe meer licht, hoe mooier de foto’s uiteindelijk worden!
- Touchscreen: Het geïntegreerde en gepersonaliseerde aanraakscherm zorgt voor een gemakkelijke bediening van de photobooth. Met één duk op het scherm kies jij wat je wil doen: foto’s trekken, een videoboodschap opnemen of een GIF maken.
- Printer: Onze kwaliteitsvolle DNP printer zorgt voor de mooiste afdrukken. En hoe die afdruk eruit ziet, mag je volledig zelf kiezen. Een fotostrookje, een fotocollage, een gepersonaliseerde afdruk,… Alles is mogelijk. De foto’s komen aan de zijkant van de fotopaal eruit zodat de volgende gasten hun foto’s of filmpjes al kunnen maken.
- Bediening: Het gebruik van de fotobooth is erg eenvoudig. We zorgen dat alles optimaal werkt waardoor jij enkel nog op het knopje moet drukken om de foto nemen of een video te starten. Moesten er toch problemen zijn, kan je ons altijd telefonisch bereiken.
Extra opties bij de photobooth
- Video: €25. Je kan je gasten de keuze geven om ook een videoboodschap achter te laten. Hier kunnen ze iets over het koppel zeggen of over de het event, het bedrijf,… Je krijgt alle videoboodschappen afzonderlijk doorgestuurd.
- Montage van de videobeelden: €50
- GIF: €25
- Foto van de (trouw)dag zelf op het fotokader: €25
- Oproepkaartje: €2 per 10 stuks. Je hoort het je gasten al zeggen: “Wat is dat daar in de zaal?”. Met een oproepkaartje dat je op tafel legt, kan je meteen je gasten meer vertellen over de fotobooth en wat ze precies moeten doen.
- Achtergronden: €20 – €35