januari 22, 2018

Veelgestelde vragen voor verhuurders

Hieronder staan de meest gestelde vragen. Klik op de vraag om naar het antwoord te gaan. Zit jouw vraag er niet tussen? Mail ons dan op mark@photobooth-huren.be en we antwoorden zo snel mogelijk!

Met hoeveel photobooth verhuurders werkt Photobooths-huren samen?

Wij werken het liefst met zoveel mogelijk verhuurders samen om ze alle bezoekers van onze site zoveel mogelijk keus te geven en het beste overzicht van photobooths in België te blijven geven. Op dit moment werken wij met meer dan 30 verschillende aanbieders in (vooralsnog voornamelijk) Nederland en België samen, die tezamen meer dan 80 verschillende soorten fotohokjes, fotozuilen, fotopalen, videobooths, GIF booths, hashtag printers en photobooth busjes en caravans aanbieden. Hiermee zijn wij de grootste photobooths overzichts- en vergelijkingssite van Nederland en België!

Zijn er kosten verbonden om op de site te staan?

Ja, we vragen om een vergoeding per geslaagde opdracht om de site draaiende te houden, te verbeteren en onze eigen boterham te verdienen. Ook andere samenwerkingsmodellen zijn bespreekbaar.

Er is iets veranderd aan mij fotohokje / fotozuil, hoe kan ik dit op de site wijzigen?

Het is helaas op dit moment niet mogelijk om verhuurders direct toegang tot de site te geven. Als je ons mailt op mark@photobooths-huren.be of info@photobooths-huren.be en vertelt wat er moet worden gewijzigd, hebben we het meestal binnen 24 uur aangepast.

Kan elke verhuurder van photobooths op de site staan?

Ja, natuurlijk! Graag zelfs: hoe meer photobooths op de site staan, des te beter kunnen wij onze visie realiseren: elke bezoeker helpen met het vinden van de photobooth die het best past bij zijn of haar voorkeuren. Of het nu fotohokjes, fotozuilen, fotopalen, videobooths of hastag printers zijn, alle booths verdienen een plekje op onze site! Wij geloven dat elke photobooth wel iets unieks te bieden heeft en een toevoeging op de site is. Mochten we van klanten vernemen dat een verhuurder consistent slechte service levert of zich niet aan afspraken met ons of de klanten houdt, dan behouden we ons het recht voor om de samenwerking te beëindigen.

Veelgestelde vragen voor verhuurders
5 (100%) 2 votes