5 redenen om deze fotobooth te huren
- Persoonlijke aanpak: Geen standaard layout, maar steeds een print op maat gemaakt. We zorgen dat alles naar jou wensen wordt ontworpen.
- Topkwaliteit: De fotobooth uit Vlaams-Brabant is ontworpen om de beste kwaliteit van foto’s te maken. Een DSLR camera voor haarscherpe beelden, een flitser zorgt voor het perfecte licht. En de printer levert de beste afdrukjes af.
- Onbeperkt printen: Jawel: ONBEPERKT printen! We leveren de fotobooth steeds met een volle rol papier. Dat is goed voor 400 postkaartformaat of 800 strookjes. Is dat niet genoeg? Geen probleem. We zorgen steeds dat er extra papier meegeleverd wordt.
- Direct online: De gasten kunnen hun foto direct op hun smartphone krijgen door een QR-code te scannen of hun email adres in te geven. Jij als huurder krijgt uiteraard nadien al die leuke foto’s digitaal toegestuurd.
- Begeleiding nodig? De fotobooth is super eenvoudig in gebruik. Wens je toch dat er begeleiding mee komt om de mensen wegwijs te maken? Dat kunnen we zeker voorzien.
Transportkosten fotobooth Vlaams-Brabant
- De eerste 30 kilometer afstand is inbegrepen, daarna bedragen de kosten €1,2 per kilometer, berekend op basis van de afstand (€0,30 per gereden kilometer; de verhuurder moet tweemaal op en neer rijden voor het bezorgen en ophalen van de photobooth)
- Thuisbasis in Vlaams-Brabant
Kosten en inhoud fotobooth pakket van €285 – €449
- Huur voor 2 uur (€285), 3 uur (€375) of 4 tot 24 uur (€449) is mogelijk
- Groot assortiment aan accessoires zoals brilletjes, hoedjes, strikjes, enz…
- Inclusief achtergrond
- Inclusief bezorging, installatie, uitleg & ophalen van de foto-booth vanuit Vlaams-Brabant
- Onbeperkt printen
- Alle foto’s na afloop digitaal ontvangen via online transfer
Meer informatie over deze fotobooth uit Vlaams-Brabant
- De photobooth wordt gebracht, opgesteld en getest en wordt nadien ook door ons weer gedemonteerd en opgehaald.
- Tijdens het evenement is er altijd iemand telefonisch bereikbaar om in te grijpen mochten er zich onverhoopt technische problemen voordoen.
- Een groot assortiment aan accessoires zoals brilletjes, hoedjes, strikjes, enz… worden altijd meegeleverd voor extra fun.
- Alle formules hebben de mogelijkheid om de foto’s te delen via mail of op sociale media.
- We proberen gebruik te maken van de WiFi ter plaatse, maar onze boxen zijn ook voorzien van een 4G module. Indien er geen WiFi is en er is ook geen dekking van het mobiele netwerk, is het enkel mogelijk de foto’s te printen.
- Alle foto’s worden nadien digitaal aangeleverd via een online transfer.
Extra opties: Beeldscherm: €50
Terwijl je gasten zich aan de ene kant van de zaal uitleven en te gekke foto’s maken op de fotobox, worden die foto’s realtime in een slideshow verwerkt en met een beamer op groot scherm of op een TV toestel in de zaal getoond. Een beamer kan worden voorzien, TV-toestellen dienen in de zaal aanwezig te zijn en voorzien van een PC aansluiting.
Extra opties: social media sharing zuil: €50
Voorkom een lange wachtrij bij de fotobooth. Met deze social media zuil worden de foto’s direct naar een afzonderlijke tablet gestuurd, waar je door de foto’s kan bladeren en de foto’s delen via email, Facebook of Twitter. Zo komt de photobooth sneller vrij om de volgende fotosessie te starten.
Overige voorwaarden huren photobooth Vlaams-Brabant
* De huurder is verantwoordelijk voor het voorzien van stroom.
* De huurder voorziet de nodige ruimte zodat de fotobooth veilig kan worden opgesteld.
* De huurder voorziet een tafeltje om de attributen op te plaatsen.
* De fotobooth mag buiten worden opgesteld. Bij mooi weer mag hij gewoon in open lucht staan, bij regenweer dient hij wel onder een afdak/tent te staan. De optie “achtergrond systeem” kan niet worden genomen wanneer de photobooth buiten staat.
* De foto-booth is verzekerd voor gewone slijtage en gebruiksschade. Schade door “niet feitelijk gebruik”, vandalisme, diefstal en opzettelijke schade of schade door derden, wordt verhaald op de huurder.
* Van de huurder wordt verwacht dat hij/zij de photobooth gedurende de gehele looptijd van het contract zal bewaren en behandelen als “een goede huisvader”.
Astrid S. –
We zijn super tevreden van de service (vb. steeds heel snel antwoord via mail, gepersonaliseerd fotostrookje was helemaal onze stijl) en de kwaliteit van de foto’s was ook zeer goed!
Jim heeft zelf bovendien alles geregeld met de zaal dus ook ivm het praktische aspect hebben wij helemaal geen zorgen gehad.
We zouden hem zeker aanraden!
Daarom dus ook een 5/5.