Meer informatie onder het contactformulier
Boeken, offerte aanvragen of vraag stellen? Neem direct contact op met deze verhuurder:
Over deze greenkey photobooth:
Laat je bezoekers plaatsnemen voor onze Greenkey setup en laat ze kiezen tussen hun favoriete achtergronden. Vervolgens worden ze gefotografeerd door onze volledig geautomatiseerde photobooths. Bedenk de waanzinnigste situaties, zweven in een luchtballon, vliegen tussen de wolken, alles kan. Wij zorgen dat jouw scene tot leven komt. De bezoeker kan zichzelf op een scherm zien om zich zo optimaal mogelijk in de scene te positioneren.
Is 400 prints voldoende?
Met 400 prints kan je 8 uur nonstop elk uur 50 mensen fotograferen, dus bijna 1 per minuut, Dit geraakt voor feesten tot 150 mensen zeer zelden op, indien dit toch uitzonderlijk zou voorvallen, wees gerust alle foto’s worden steeds digitaal opgeslagen ook al is de printer leeg. Alle foto’s worden na het feest door gemaild. Onbeperkt printen bestaat niet, tenzij je natuurlijk de papier en inktrol vervangt als deze leeg is. Extra papier rollen kunnen aangevraagd worden op voorhand, (bv events van meerdere dagen) zorg dat er bij levering steeds iemand aanwezig is die de uitleg kan krijgen van hoe je het papier veilig vervangt!
Mag de photobooth buiten worden geplaatst?
De photobooth kan enkel buiten geplaatst worden indien deze volledig overdekt is, beschermd van regen en zon.
Kan je de photobooth voor meerdere dagen boeken?
Er zijn extra kortingen voor huren van meerdere dagen. Schrijf in het ‘opmerkingen’ veld van het contactformulier voor hoeveel dagen je de photobooth zou willen huren en je ontvangt een op maat gemaakte offerte.
Wat zijn de all-in kosten van de photobooth?
Je kunt de photobooth huren voor jouw evenement vanaf €750 inclusief BTW en verzendingskosten. Je foto’s zullen na het evenement beschikbaar worden gesteld in onze online galerij. Er is geen tijdslimiet voor het gebruik van de photobooth op de dag van het evenement. De photobooth is uitgerust met een spiegelreflexcamera, groot touchscreen, flitser en high-speed printer. De eerste 50 km transport is gratis, daarna bedragen de kosten €0,75 per kilometer, gerekend vanuit Antwerpen (Westerlo).
Hoe worden de verzendingskosten berekend?
Wij zijn in heel België/Nederland actief. Hou er rekening mee dat de eerste 50 km die we rijden vanaf Westerlo (Antwerpen) gratis zijn. Daarna rekenen wij €0,75 per kilometer aan. Bijv. uw locatie is Brussel. Dan rijden we 140 km heen en terug vanaf Westerlo. De eerste 50 km is gratis, de resterende afstand is dan 90 km à €0,75 de kilometer. In dit voorbeeld bedraagt de meerkost dus €67,50.
Wat doe ik bij (technische) problemen?
Wij zijn steeds bereikbaar tot 24u, en komen ter plaatse tot max 24u als het probleem niet telefonisch opgelost geraakt.
Is er een host of medewerker gedurende het feest ter plaatse?
Voor de opstelling van de photobooth wordt ruim 30 minuten gerekend, dus dan kunnen nog enkele vragen gesteld worden voor het verder verhuurverloop. Na opzet verlaat de medewerker de locatie, maar hij/zij is steeds stand-by om telefonische assistentie te bieden, en evt. ter plaatse te komen indien noodzakelijk.
Kan de photobooth de trap op?
Opgelet! Enkel indien er een goed bereikbare lift aanwezig is kan de booth (65kg) op een verdieping geplaatst worden. Zijn er enkele kleine trappen naar je locatie meld dit op voorhand even! (de booth wordt meestal door 1 persoon geplaatst)