Meer informatie onder het contactformulier
Boeken, offerte aanvragen of vraag stellen? Neem direct contact op met deze verhuurder:
Extra opties bij deze photobooth: een backdrop huren
- Wedstrijdfunctie: Een bedrijf kan via de photobooth een soort van prijzensysteem koppelen aan de workflow. Hier kan een winnaar uit gekozen worden. Data wordt opgeslagen (kosten inbegrepen).
- Achterwand (230 cm x 230 cm): €50. Een achterwand of backdrop huren bij je fotobooth zorgt er voor dat je foto’s een rustige, egale achtergrond hebben. Een backdrop huren is dan ook een goedkope manier om extra glamour aan je foto’s toe te voegen.
Over deze photobooth:
Is 800 prints voldoende?
Met 800 strookjes kan je ongeveer 7 uur nonstop printen (3 foto’s per strookje), dit geraakt voor feesten tot 150 mensen zeer zelden op, indien dit toch uitzonderlijk zou voorvallen, wees gerust alle foto’s worden steeds digitaal opgeslaan ook al is de printer leeg. Alle foto’s worden na het feest door gemaild. Onbeperkt printen bestaat niet, tenzij je natuurlijk de papier en inktrol vervangt als deze leeg is. Extra papier rollen kunnen aangevraagd worden op voorhand, (bv events van meerder dagen) zorg dat er bij levering steeds iemand aanwezig is die de uitleg kan krijgen van hoe je het papier veilig vervangt!
Mag de photobooth buiten worden geplaatst?
De photobooth kan enkel buiten geplaatst worden indien deze volledig overdekt is, beschermd van regen en zon.
Kan je de photobooth voor meerdere dagen boeken?
Er zijn extra kortingen voor huren van meerdere dagen. Schrijf in het ‘opmerkingen’ veld van het contactformulier voor hoeveel dagen je de photobooth zou willen huren en je ontvangt een op maat gemaakte offerte.
Wat zijn de all-in kosten van de photobooth?
Je kunt de photobooth huren voor jouw evenement vanaf €445 inclusief BTW, excl verzendingskosten. Je foto’s zullen na het evenement beschikbaar worden gesteld in onze online galerij. Er is geen tijdslimiet voor het gebruik van de photobooth op de dag van het evenement. De photobooth is uitgerust met een spiegelreflexcamera, groot touchscreen, flitser en high-speed printer. De eerste 50 km transport is gratis, daarna bedragen de kosten €0,75 per kilometer, gerekend vanuit Antwerpen (Westerlo).
Hoe worden de verzendingskosten berekend?
Wij zijn in heel België/Nederland actief. Hou er rekening mee dat de eerste 50 km die we rijden vanaf Westerlo (Antwerpen) gratis zijn. Daarna rekenen wij €0,75 per kilometer aan. Bijv. uw locatie is Brussel. Dan rijden we 140 km heen en terug vanaf Westerlo. De eerste 50 km is gratis, de resterende afstand is dan 90 km à €0,75 de kilometer. In dit voorbeeld bedraagt de meerkost dus €67,50.
Kan je een achterwand bijboeken?
Wij leveren bij onze photobooth optioneel (€50) een achtergrondsysteem. Een achterwand maakt de foto professioneler en geeft een veel beter resultaat.
Wat betekent een huurperiode van 1 dag precies?
De photobooth wordt opgehaald op de dag waarop het evenement is afgelopen voor 24u. Indien later, wordt de photobooth altijd de dag na het evenement opgehaald. In het laatste geval wordt het tijdstip van ophalen steeds met de klant besproken.
Trouw: kan ik een trouwfoto van mijn bruiloft op de dag zelf op het kader van de prints laten zetten?
Dit is mogelijk onder bepaalde omstandigheden/voorwaarden. Neem even contact met ons op!
Wat doe ik bij (technische) problemen?
Wij zijn steeds bereikbaar tot 24u, en komen ter plaatse tot max 24u als het probleem niet telefonisch opgelost geraakt.
Is er een host of medewerker gedurende het feest ter plaatse?
Voor de opstelling van de photobooth wordt ruim 30min gerekend, dus dan kunnen nog enkele vragen gesteld worden voor het verder verhuurverloop. Na opzet verlaat de medewerker de locatie, maar hij/zij is steeds stand-by om telefonische assistentie te bieden, en evt. ter plaatse te komen indien noodzakelijk.
Kan de photobooth de trap op?
Opgelet! Enkel indien er een goed bereikbare lift aanwezig is kan de booth (65kg)op een verdieping geplaatst worden. Zijn er enkele kleine trappen naar je locatie meld dit op voorhand even! (de booth wordt meestal door 1 persoon geplaatst)